Sv: Jockes avstängning eller Disciplinnämnden silar mygg och...
NuMo: Dom var det ju synd om. Dom hade ju hockey som yrke och kunde/fick ju inte spela här hemma. 

Och så var ju inte alls fallet med Jocke?!?!