Eftersom jag somnade i min egen relax, skinnsoffan, så undrar jag om man på årsmötet fick något meddelande från Bumpaberra, hur livet tedde sig som utflyttad. Hur smakade bullarna, vilken arenas pissrännor hade Nicke utläggning om den här gången, vilken färg blir det invändigt i arenan och när får jag tillgång till min loge?