Sv: Arenan klar?
Paddan: Jag tror att kranarna kan åka ut genom (ismaskins)hålet på kortsidan emot småbåtshamnen. [url=www.modohockey.se/bilder/arena/050602/DSCN2195.jpg]Detta hål[/url] skall väl även användas när man skall frakta in scenutrustning, högtalare och stuff när det skall konserteras och mässas.