Sv: Arenan klar?
Poffa: En liten seriös tanke är att om stolarna är svarta så syns det inte lika bra att det fattas folk i arenan.

Mitt Brynäs bör definitivt ha svarta stolar om inte Poolia eller något annat billigt personalbemannings bolag i forna Öststaterna hyr ut publik ;-)