Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Portello: Själv har jag inte tagit steget online ännu, föredrar faktiskt att vinna/förlora mot personer IRL.  Iofs har jag heller inte vågat mig utanför Bjästa, förutom ett gästspel på en pokerturnering i Köpmanholmen...där det blev en tidig kväll