Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Portello: Måste ju testa min "ärvda" mobil och se hur såna där nymodigheter som kameramobiler funkar. Äh, ett MoDo-motiv är väl trevligt att få, det tycker väl alla ;)