Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Tja, det kanske är så det är. Ja då lär jag ju aldrig bli aktuell för en replica, jag klarar bara av att gnälla inte att tjata, om nu inte gnällandet också uppfattas som tjatande.