Sv: ZZZ-tråd
Portello: Aha, där ser man. Jag har själv varit inne i Övik på någon form av grupputvärdering idag samt "våldgästat" morsan. Fast snart är det nog dags att ge sig ut att tagga lite i Los Santos.