Sv: ZZZ-tråd
Portello: Jag tyckte det kändes lite för jobbigt att sitta i fönsteröppningen och läsa, så efter att ha dragit ut på glassätandet på grillkiosken i Bjästa så  somnade jag istället i soffan med Roberto Vacchis och Anders Adamssons väna stämmor som sällskap.