Sv: Sillysäsongsnacktråd
Nikki: Låter ju intressant, bara att hoppas att Timmy i sådana fall får samma fina utveckling i MoDo som Hasse. För sämre än han spelade förra året kan det väl inte bli i varje fall, eller?