Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Portello: Jag och min kompis... Claes-Christian... brukar också fråga oss samma sak efter att vi varit ute med våra Kawasaki 125:or. Fast vi kom fram till att det är nog bättre om de är rika.