Sv: Sillysäsongsnacktråd
Paddan:

Undrar vem Ocar Hedman är... Sen är jag besviken över att de ljög om att första träningen skulle vara nästa måndag. Well, well, jag får väl gå på den andra träningen i stället... (Eller tredje?)