Sv: Sillysäsongsnacktråd
Paddan: Du glömde Sakic, det var tre från början som var med sedan Quebec-tiden (Sakic, Foote och Foppa). Men visst lär Pierre Lacroix få det hett om öronen nu, att släppa iväg både Foote och Foppa lär inte vara populärt...