Sv: Sillysäsongsnacktråd
Petey21: Jäklar, det tänkte jag ju inte på.

Eftersom jag av någon anledning inte tillåts använda message boarden så kan jag heller inte läsa vad fansen skriver på Avalanche officiella hemsida.