Sv: Sillysäsongsnacktråd
Poffa: Det finns nog en viss risk att jag dyker upp i Kempis imorgon för att bevista första isträningen.

Sjusovarn: Äh, med tanke på vad de får i sån där Brännbollsvariant och Korgboll så är det ju rena rama fyndet att kontraktera en hockeyspelare.