Sv: Sillysäsongsnacktråd
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,681334,00.html

www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,681334,00.html


Snacka om att Forsberg ses som en Gud. Jag tror inte riktigt att man förstår hur fruktansvärt stor killen är. Helt sjukt. Men det är härligt. Våran, bara våran, "lillgrabb" från lilla Ö-vik. Jäj!