Sv: Sillysäsongsnacktråd
Poffa: Tja, som jag skrev tidigare i någon annan gästbok så har ju Salo stått i mål i olika länder runt om i världen. Alltså borde han ju kunna gå under epitetet världsmålvakt/ världsspelare utan att man ljuger.