Sv: Sillysäsongsnacktråd
Stigsson: Tja, så skulle man väl kanske kunna uttrycka det.
Fast jag har fortfarande inte riktigt förstått det där med de tydligen bortblåsta höftproblemen, om de hade något samband med de negativa skriverierna eller om helt enkelt Göteborgsluften är undergörande.