Sv: Sillysäsongsnacktråd
Jag tycker inte ni skall gå i lera och sörja över Salo....
Gå på hal is och gläds åt Zajkowski i stället....
Min misstanke är att bäst före datum har gått ut på Salo... Zajkowski är däremot ett klart framtidshopp.... En toppmålis som håller en hel säsong!