Sv: Sillysäsongsnacktråd
Poffa: Det är ju trevligt att se att Frölunda går i bräschen vad gäller att satsa på ungtuppar i målet. Nu när de fått iväg det där liket Lundqvist så fick man äntligen möjlighet att satsa på up-and-coming stars som Sandberg och Salo.
Känns fräscht på något sätt.