Sv: Sillysäsongsnacktråd
mok: Tja, premiärmatchen denna sista säsong i Kempehallen blir onekligen intressant. Kl 19.00 tisdagen den 27 september kommer alltså regerande mästarna att möta sopgänget MoDo och denna gång har vi inte ens Salo i det egna målet att skylla en förlust på.
Äh, det här kommer att gå åt helvete, förlust med femtielva-noll, minst...