Sv: Sillysäsongsnacktråd
JanT:

Från modohockey.se
"Nyförvärvet Vladimir Sicak har ådragit sig en spricka i underarmen. Det var på gårdagens spänst-träning som Sicak föll olyckligt och skadade sig.

- "Sigge" är med och kör som vanligt med den skillnaden att han inte använder klubba.
Vi räknar med att han är helt "fit-for-fight" efter 3-4 veckor, säger fystränaren Magnus Håkansson."