Sv: Sillysäsongsnacktråd
Ja, nu vet jag ju inte om någon skrivit det här i MODO:s GB förut i veckan, men tydligen har Påhlsson skrivit på för Ankorna, allt enligt DN:s pappersupplaga. Men det är väl gamla nyheter här på HS.