Sv: Sillysäsongsnacktråd
NuMo:

En sak jag börjar undra över: kan man ta Inlandsbanan dit, med typ Erik Beckman som resesällskap? Det låter som ett väldigt Beckmaneskt landskap du målar upp åtminstone.