Sv: Sillysäsongsnacktråd
Lite uppdatering på skadeläget, från Allehanda:

"I Svartvadets fall handlar det bara om ett ryggskott och han blir inte borta från spel under mer än en vecka, säger Håkansson.

– Då det gäller ”Sigge” (Sicak) så har han en spricka i underarmsbenet och kommer inte att kunna köra ispass med laget de närmaste tre veckorna."