Sv: Sillysäsongsnacktråd
Och här var en fråga till Gästrin

Fråga: Varför är du så hårig?Emma
Svar:Därför att jag är besläktad med Yetin. Ett påbrå som jag drar stor nytta av här i norr med köldgrader långt under tusen grader.