Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nalle Sjuh: Jag rekommenderar att du läser i din gästbok, har tipsat om några uterinkar. Visste inte att det var du som är webmaster för Det sociala arvet, förrän nu. Mycket intressant sida må jag säga. :)