Sv: Sillysäsongsnacktråd
Frisco: Äh, vad faan är det här. Det är ju alldeles för tidigt för oss att ha nästan full trupp. Nu får man väl sitta och hoppas på några mysiga långskador så att man ska få känna sig normal igen.