Sv: Sillysäsongsnacktråd
Salle:
Jag menar att när hockeysverige pratade om Real MoDo, så syftade man främst på Foppa och Näslund. Vill Icing-Ove inräkna Pavlikovsky och Pardavy i samma klass så står det givetvis honom fritt, men jag håller inte med. Gör du?