Sv: ZZZ-tråd
Frisco: Själv funderar jag på om jag ska lyckas tillbringa ännu en dag med att stirra på böckerna istället för att läsa i desamma. Om man koncentrerar sig tillräckligt hårt så kanske examensarbetet skriver sig självt.