Sv: ZZZ-tråd
Frisco: Nu förringar jag på intet sätt Jansson trotjänade för MoDo men OM Jansson är värd en tröja uppe i taket så kan jag tänka på några andra namn som skall upp före både ur trotjänar- och "lirar"-synvinkel.