Sv: ZZZ-tråd
Frisco: Tja, uppenbarligen var ju i varje fall den där flaggan inte tillräckligt för att låta #4 i MoDos A-lag vara ett no no.

Om man hissar tröjan i taket, skall man då samtidigt meddela att ingen hädanefter skall få spela med det tröjnumret? Eller skall det bara ses som en vanlig hyllning?