Sv: ZZZ-tråd
Frisco: Jag hade tydligen lovat någon en matchrapport, fast jag vet inte om jag vill skriva en rapport utan nöjer mig med en bild: Tänk er Stephen Hawking, med hjärnsläpp och punktering på bägge däcken på rullstolen. Lika effektivt fungerade MoDos spel idag.

Ok, jag kan ge er en beskrivning till. Magnus Gästrin såg ut som om han hade sirap i skridskorna och Lena PHs mickstativ uppkört i röven.