Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Om Jansson börjar/börjat på kansliet kanske han kan ta en paus i samband med träningarna och visa grabbarna hur man skjuter slagskott, för oavsett vad folk tycker om Jansson så har/hade han ett grymt slapshot från blå. Kanske han kan extraknäcka som slagskottstränare åt backarna?