Sv: Arenan klar?
Herminator: Juni 2006, är det sagt att arenan skall invigas. Förhoppningsvis med någon riktigt spektakulär konsert eller liknande, men antagligen blir det Nescafé, skorpa och musikunderhållning av Pulvergänget och Torkel Selin.