Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Äsch då, det finns massor med säkerhetsproblem även i Firefox, det finns ingen "säker" webbläsare. Och faktum är ju att ju populärare en webbläsare är desto fler problem hittas av skumma typer som hackers och annat löst folk.