Sv: ZZZ-tråd
Poffa: Bara att ta av hatten! Bra, uppoffrande spel, mycket hjärta och snuskig effektivitet då Frölunda gick bort sig. Kan ni hålla den skärpan går ni långt i år. Grattis till de 3 första pinnarna!!!