Sv: Arenan klar?

Nalle Sjuh:

FSB sponsrar Arenan, inte MODO. Två skilda saker. Så något rostbrunt på axelpartierna har de inte betalat för. Skall de ha det får de hosta upp mer pengar, dineros, Dollars, stålars osv.