Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Suveräna kommentatorer. Objektiva och rappa. Man kan ju namnen på motståndarnas spelare. Antar att det här är ett ställe där man uppgraderat radiopersonalen. Ifjol så visste ju Djurgårdens kommentatorer bara namnet på Salomonsson t.ex. Fast det var ju stockholmare förstås.