Sv: Linköping - MoDo 6/10 2005
Poffa: Otroligt. Nu har vi börjat ge upp igen. Vi vägrar göra mål i PP, antagligen ligger vi under 1% i det spelet. Sen älskar vi att spela i nummerärära underlägen. Där är vi snart uppe i hundra procent.