scim: På jumbotronen såg det inte ut som en straff. FBK:aren tappar iofs lubban men Pavlikovski(?) tappade ju aldrig pucken och kunde avsluta.
FBK/Henriksson hade flyt idag så mycket chanser som MoDo hade (missade). Puckar som ven kring stolparna var multipla minst sagt.
MoDo gör nog sin bästa match. 1:a matchen mot VF var bra men där var motståndet mycket sämre. Viklund bäst på plan.