Sv: Leksand - MODO 22/10 -05
NuMo: Hmm, en väldigt jämn period fast samtidigt väldigt välförtjänt Leksandsledning med stort MoDo-tryck på slutet, fast ändå inte på slutet.

Jaja, kanske dags för lite mat på pizzerian så man förstår vad det är som händer