Sv: NHL
Petey21: Kunde man bara få domarna att bli mer konsekventa i sin bedömning av fasthållningar och hakningar istället för att i 11 fall av 10 blunda för förseelserna så kanske det kan bli lite hyfs här också...kan man väl alltid hoppas.