Sv: Arenan klar?

knaskamilla:

Tja, med tanke på att om man delar upp de 1500:- på antalet månader som ES håller på så blir det ett par hundra i månaden, så är det helt klart ett alternativ. Åtminstone för mig. Dessutom betalar du 4800:- nu, grundpriset i nya arenan på motsvarande platser är 4500:- så...