Sv: Arenan klar?
Poffa: Eller börja stödja lag som t.ex Frölunda som månar om sina supportrar på ett helt annat sätt (se inlägget längre ner om vad de gör för sina seriekortsinnehavare), det skulle ju åtminstone bli billigare...