Paddan: Eftersom VIP-logerna hela tiden räknas med i sammanställningarna av det totala antalet publikplatser i hallen så antar jag att de som sitter i boxarna (eller rättare sagt: köpt platserna) kommer att fortsätta synas i publiksiffrorna. Just företagsförsäljningen är väl en god anledning till att siffrorna tidigare har varit så konstant höga i Kinnarps, LLA m.fl, även när det bevisligen både har funnits boxar med släckta lysen och tomma stolar ute på läktaren.