Sv: Södertälje SK - MODO 5/11 -05
Poffa: Tro om de har bytt webradiopratare i Södertälje, för om jag inte minns fel så nämnde radioprataren alla SSK-spelare nästan enbart med smeknamn medan MoDo-spelarna nästan undantagslöst fick heta bara "MoDo-spelare".