Sv: Södertälje SK - MODO 5/11 -05
Frisco: Tror att han sitter och fabulerar samtidigt som han spelar upp en ljudfil med "Kom igen Tälje!" Ett bevis på det är väl det enorma berömmet som han öser över Green...