Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hej gott folk.

Döden och ångesten och snorungar moDDRerar i Timrås GB, hörde att Hardy gått över till att bli smyg-MoDoit, är det OK om den fete Bastardern ansluter ?.