Sv: ZZZ-tråd
knaskamilla: Inte sjutton kan jag somna nu när jag suttit hela dagen och stora delar av kvällen och bland annat läst om uppfostran med tvång, men då "kärleksfullt tvång".

Nä, WPT får nog bli sällskap en stund.